gjort mitt val

Jag har då gjort mitt val nu, och jag tänker inte lägga mer engeri på dig, du är fan inte värd de, du är inte ens värd min sorg och mina tårar! hur detta än kommer sluta så kommer jag ändå älska ante!<3
du ska inte komma och tro att detta kommer förändra ngt mellan oss alls! :)

men de jag blev mest störd över igår, var att du tror att du känner mig, men du vet inte ett skit! och jag blev även sur över att du lägger dig i vårat förhållande och kommer o lossas att du vet ngt om de! men du vet ju inte ett skit? du känner int ens ante, du har bara träffat han några få tal gånger vilket jag ångrar idag! jag ångrar att jag ens blev kompis med dig från allra första början!

men jag kommer då fortsätta leva mitt liv nu iaf precis som om inget har hänt!
du är raderad ur mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback