fyfan...

De värsta jag vet är folk som ljuger och folk som försöker förstöra för andra!
hur lågt är de inte att påstå ngt om min pojkvänn som inte är sant?
du skulle inte tycka att de var speciellt kul om jag skulle gå runt och hitta på falska saker om din pojkvänn om du nu hade haft nån, jag tycker de är väldigt lågt och man gör verkligen inte sådär mot en kompis! visst vi kanske inte är kompisar längre, men de ger dig ändå inte rätten att göra vad du vill? och sen påstå att jag inte har ngt med min pojkvänns liv att göra? :s
jag är riktigt less på dig och dina lögner nu!
kan du inte bara sluta och låta oss vara? de är rätt irriterade att du ska hålla på hela tiden, speciellt när du vet att jag inte tror dig, för jag har ingen som helst anledning att tro dig, du har inget som bevisar att du var med ante den dagen du säger, och den dagen hade han inte ens ngt bil som du påsår, utan han var hemma hos sin pappa hela den kvällen! så du failade ganska hårt där :D även fast du inte vill erkänna de!
du tror fortfarande att du ska kunna lyckas få mig att tro dig! men du kommer aldrig lyckas, för de finns inte en enda som tror dig! och de kommer vi aldrig göra heller!

FYFAN FÖR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback