snart skolan..

Nu blir de snart att börja dra sig mot skolan..
känner mig inte speciellt taggad,
är trött och har ont i magen som tusan..
tar iaf tio över tio bussen till stan,
för jag ska äta på skolan med malin <3
har ingen aning om vad de är för mat men jag hoppas de är ngt gott iaf..
slutar iaf halv 2 idag (a)
min längsta dag... shiiiit..
just nu känns två lektioner som en hel evighet för mig..
orkar inte egetnligen, känner mig inte alls spciellt taggad, mår skit, har ont i magen, har typ ingen lust med ngt, typ ingen ork eller ngt i kroppen..
tänk om jag håller på att bli sjuk? :o gaaah! de får verkligen inte hända nu asså!

nej nu ska jag inte snacka om massa oviktiga saker!


malin tog en mongobild på mig i måndags... (a)

btw, tack för kvällen igår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback