mat i magen

har nyss käkat,
blev hemma gjorda hamburgare :p
funkar faktiskt rätt så bra,
var sjukt hungrig, så maten var riktigt efter längtad ;)
nu blir de nog att bara sitta här..
har inga planer för kvällen,
ska väl försöka komma på ngt att göra..
sen vad vet jag inte än :)
kommer jag inte på ngt blir de nog att sitta vid dator resten av kvällen ;o
känns inte okej..

får jag allt för tråkigt kanske jag går ut och går med hunden en sväng :]
de brukar jag göra när jag får tråkigt...

aja nu ska jag inte tråka ut er för mkt,
skriver ändå inget vettigt ;)


jag saknar sommaren...


Kommentarer
lovisa!!! :) säger:

stolt fotograf osv!!! :D<3 saknar de där ...

2010-10-30 | 19:13:32
Bloggadress: http://taggalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback