jahapp

Gårkvällen blev lyckad,
vi skulle till vithatten med macke annie och linnea..
vii stannade i boliden på ug, och pratade med johan alle och martin :D lite med linda också ;)
halv 11 var vii iaf framme, de var läskigt först, men de var de inte läskigt alls, de var inte ens nå spöken där :o
om jag ska vara ärlig var de rätt onödigt att fara dit,
men påvägen tillbaka stannade vii i boliden och var med johan ännu mera :D
sen följde han oss till stan, då fick jag åka med han :D
hahah han har bättre ljud än ante ;)
hihi nej men de var inte därför jag åkte med han,
om jag ska vara ärlig så var de för att dom där bak var så sura,
men jag fick ju veta sen varför dom var sura på mig..
men skit samma, tkr dom de får dom tycka att de är så då, men ante sa att de inte var så så :)
ante skjutsade hem mig till kl 1 :D
johan följde med när han lämnade mig,
han var sjukt spårad asså ;)
men de är fett kul :D

hahah nej nu ska jag gå och typ äta ngt? (A)
ha en bra dag alla! :)


Love you(L)


Kommentarer
Sandra - I Min Rosa Bubbla säger:

Jag drack några glas vin och sen var det pubrunda :)

Hur har din helg varit då? :)

2010-10-10 | 11:26:37
Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback