Hihi :)

Jag vaknade för ett tag sen,
är hemma själv idag, för mamma och pappa är i klutmark på folkrace :)
ante kommer nog hit då han vaknar, men de vet man ju aldrig när han gör ;)
sen när mamma och pappa kommer hem ska vi prata,
för jag ska kanske få sova i kg :D:D
jag hoppas att jag får, för vii vill verkligen följa macke och annie till vithatten ;D
de skulle vara sjukt kul asså :)

nej nu ska jag tyyp.. gå och städa,
för de blev aldrig igår(a)
och  om jag städar och göra snyggt i mitt rum kanske de är större chans att jag får fara? :D

Kommentarer
Sandra - I Min Rosa Bubbla säger:

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 | 10:42:28
Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback