em planerad helg blev oplanerad..

ja, skulle ju vart med ante i helgen,
sen de ser mörkt ut på den fronten,
får väl se vad som händer,
de blir då iaf inget vithatten med macke och annie i morrn som de var sakt iaf,
eller ja ante gör ju som han vill om han far, men jag kan då iaf inte!
får se om ante kan komma ikv,
eller i morrn,
ska prata med mamma och pappa sen ikv när pappa kommer hem från jobbet!
mamma är helt bajsad hon vägrar,
men de lät på pappa som om vii skulle kunna kompromisa fram en lösning=)

jag förstår om ni inte fattar vad jag snackar om,
den de är inte värt att förstå heller,
jag fattar inte ens själv hur fan de kunde bli så här fel egentligen :(

skriver mer då jag kommer hem från skolan!
ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback