Våra skratt alltså!

efter praktiken gick ner till skolan och käkade med världens bästa malin!
sen gick vi in till stan och möte super söta sabbo,
kl 12 gick malin på sin praktik,
jag och sabbo gick på partaj och kollade hårfärg, sen gick vi på skolan och käkade (a)
sen har vi bara suttit och degat typ på skolan och gått runt och glott på stan,
men sjukt kul va de då,
typ vid 3 träffade vi anton, så då va han med oss, vi gick och satte oss på bstn vid typ halv 4, hahah seriöst vi höll på att dö där inne, alla stirra på oss när vi fick värsta skratt atacken! hihi
men seriöst, jag har alltid så sjukt kul med sabbogumman!

nu ikv blire väl bara att vara hemma annars vet jag inte!
kanske drar ut senare eller ngt ;)


Kommentarer
felicia säger:

Var med och tävla om grymma hårvårdsprodukter från Aussie i min blogg.

2010-11-24 | 19:04:54
Bloggadress: http://akerstroms.blogg.se/
Ida säger:

Fin blogg. :)

2010-11-24 | 20:46:19
Bloggadress: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback