sjukt less..

börjar vara sjukt less på att allt och alla ska klaga på tamefan allt man gör,
varför kan inte folk bry sig om sitt eget ist för att lägga sig i alla andras?
jag gör väl vafan jag vill med mitt liv utan att ni ska bry er,
men nej tydligen inte,
är iaf sjukt less,
kanske är lika bra att säga upp kontakten med allt och alla?
då kanske folk blir nöjda nån gång,

från och med nu kommer jag nog inte svara varken på sms eller i tele på ett tag,
är sjukt less,
vill bara vara ifred,
skulle vara skönt om man bara kunde somna och sova i typ 2 veckor :)


Kommentarer
R O B I N A ^^ säger:

samma här :P haha haft en bra måndag hittills? :D

2010-11-22 | 16:39:41
Bloggadress: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback