när man inte inte tänker känns allt bra..

När man är ute och har roligt tänker man inte,
de är då man tror att allt är bra,
men när man verkligen tänker efter så inser man hur fel man haft,
de är då man inser att livet är åt helvete egentligen,
man önskar och hoppas att allt är bra,
man visar inte heller för någon hur man egetnligen känner,
utan man visar sin glada sida och skrattar och försöker ha kul,
när man egentligen gråter på insidan,

jag önskar att allt kunde vara bra,
men de är de verkligeni inte,
visst jag har underbara vänner som alltid ställer upp,
men jag känner mig ändå inte tillräcklig,
de är precis som om någonting saknas,
jag önskar verkligen att jag kunde få må bra för en gångs skull,

visst jag försöker få de att se ut som om livet är underbart,
men på insidan känner jag inte alls likadant,
visst ibland kan jag tycka de,
men de är då verkligen inte ofta,

för de mesta när jag är själv tex på kvällarna,
de är då tårarna kommer,
men när jag är ute på dagarna med kompisar försöker jag alltid vara glad,
vill inte att ni ska bli indragna i skiten,

om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag orkar så länge till,
jag försöker men de är inte alltid så lätt,
alla känslorna kommer på en och samma gång..

FUCK THIS LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback