LIVET LEKER!

jag sprudlar av glädje och gladhet(?) hihi
jag vet fan snart inte vilket ben jag ska stå på,
så himla fucking glad är jag,
jag dör av skratt så fort någon säger minsta roliga sak,
my kan sitta och säga någon helt fuckat, och jag dör av skratt,
eller jag kan få ett sms av malin och jag dör av skratt,
eller linnea kan göra en glad gubbe på msn och jag dör av skratt!
de är fan inte normalt tror jag?
jag är så fucking taggad på livet så de går fan inte dit en till.
jag älskar mitt liv just nu!
de är fan de bästa som finns,
alla underbara vänner och allt,
fan va jag är glad,
sitter och ler hela tiden när jag skriver detta!

asså shiit, jag orkar snart fan inte med mig själv,
jag är ju helt galen,
de är galet, helt sjukt galet!
asså shiit, vad händer med mig egentligen?
jag har fått tillbaka mitt liv, men vafan, varför måste jag vara så glad hela tiden för?
jag kommer fan snart bli galen på mig själv :o
hela jag sjunger av glädje!
är så glad så jag nästan inte ens kan sova,
ligger och små skrattar för mig själv när jag ska sova,
hur normalt är de då om jag får fråga :o

men jag är iallafall glad över att de blev så här,
har saknat mitt liv och mina vänner så sjukt mkt,
nu har jag fått tillbaka de som betydde mest av alla i hela mitt liv,
och jag släpper de fan aldrig igen de lovar jag!<3
inte en chans asså.
kommer aldrig hända igen!
jag har de jag vill ha, och vill aldrig förlora de vad som än händer!

Fifan asså :D:D


energi finns de en hel massa till övers för nån som vill ha :]


Kommentarer
my säger:

sv: du är ju galen du ^^

2010-11-02 | 23:46:23
Bloggadress: http://myranwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback