Känner mig duktig som få!

Idag har jag och malin varit iväg och tränat en sväng!
var faktiskt sjukt skönt..
ngt vi garanterat får lov att göra om snart igen!
jag har även hunnit med att göra 2 sidor i matten idag..
vafan händer med mig?
kanske ska ta tag i mitt rum ikv också? hm... nejtack! de sparar jag till någon annan dag..
nu är de snart mat iaf, älgstek och potatis.. de kan inte bli bättre :)

sen ikv blir de nog att bara ta de lungt,
jag och malin pratade tidigare om att göra typ ansiktsmask eller ngt,
skulle även sitta fint med en liten promenad,
så vi får väl se..
kvällen kommer bli underbart skön iaf!
kommer nog sova sjukt gott ikv:)


Jag älskar dig syster!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback