Jasi

Nu funkar iaf internett som de ska.. hoppas jag!
dom har iaf lagat kablen som var av, och jag tror även dom har grävt över den igen, så allt borde vara lungt!

just nu sitter jag och lyssnar på musik, och funderar lite,
funderar på vad man ska göra i helgen tex, nån som har ngt bra eller typ roligt förslag?
de lutar åt att typ vara med nicke o malin, men annars vet jag inte vad som händer,
kanske vara med victor o maria?=)
de lät också som en bra idé, kanske hinner med båda om jag har lite tur ;)

ikv blire nog bara att vara hemma och tare lungt,
får väl se om de blir att dra ut ett tag eller ngt,
men vad jag vet så blire bara att vara hemma iaf!


bjuder på en ego bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback