Iskallt

De är fan i mig iskallt ute,
har varit ute i ca 3 timmar nu, bara varit ute med otroliga människor!
vi har typ suttit i busskuren vid konsum, och typ suttit inne på konsum bara för att värma oss,
men kul hare då varit iaf, skrattat en hel del har vi också gjort,
men kallt hare varit kan jag ju säga, har frysit som fan om fötterna och om händerna,
hade typ ingen känsel när jag kom hem för ett tag sen, men nu börjar jag äntligen bli lite varm, kanske borde krypa ner under täcket ett tag för att verkligen få upp värmen?(a)

jag tror jag ska satsa på en tidig kväll ikv,
eller ja inte för tidig, men inte sent heller,
med tanke på att jag inte sovit så himla mkt inatt,
blev väl kanske 5 timmar om ens de..
och jag känner att de sliter på mig, har inte haft mkt ork idag alls, orken kom inte försen nu ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback