Gårdagen!

först på dagen vad jag bara hemma och tog de lungt,
sen for jag in till stan med mor och far,
tog 5 över tre bussen hem, för dom skulle på solbacken och jag orkade verkligen inte följa med!
så jag for hem och duchade och gjorde mig klar, sen for jag till becka, vi gjorde inte så mkt, vi gick ut en snabbis med deras hund, sen gick vi inte och typ såg nån konstig film.. nån halloween film enligt becka, sen efter ett tag kom även my, vi satt mest bara och pratade, sen lite senare kom även min älskade malin, och nicke  :D
vi satt och pratade med dom ett tag, sen skulle becka och my hem för att gå ut med beckas hund.
fick skjuts av nicke och malin dit jag skulle :]
kvällen slutade underbart<3
jag for hem vid tio i tio :)

och jag hade typ tänkt sova direkt när jag kom hem,
men de slutade med att jag fastnade vid någon bra film på ettan, tror den hette "nära och kära" !

nej nu ska jag göra ngt vettigt,
skriver sen :D


I miss you bejb! <3


Kommentarer
amanda säger:

sv; bilden är visst okejj :] jag kan lägga ut ännu fler om du vill! ;)

2010-11-02 | 10:27:28
Bloggadress: http://amandaenkvist.blogg.se/
amanda säger:

sv; jag tänker inte lsuta ;) <3

2010-11-02 | 10:28:50
Bloggadress: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback