väntar på ante :)

for hem från skolan idag för jag mådde verkligen inte bra, jag hostar så de känns som om jag ska spy, asså har jag jätte ont i magen, de är inte riktigt min dag idag känns de som..
ante är ledig idag den fuskisen,
så han skulle nog komma förbi här sen en stund efter han har pluggat :D
för han blir ju 18 på onsdag så nu måste han plugga riktigt mkt eftersom han har terori på onsdag!
asså är uppkörningen på fredag! jag kan ju säga att jag kommer hålla tummarna riktigt mkt för han nu!
men jag är nästan helt säker på att han klarar de,
de säger även hans bilskolelärare att hon tror...
så han gör nog de :)

som jag redan har sagt har helgen varit helt underbar<3
och ante jag älskar dig som fan,
de finns ingen som är lika underbar som du..


älskling, hand i hand livet ut? <3


Kommentarer
BECKA säger:

SV: Jag med! Hoppas det blir bio i helgen :) <3

2010-05-31 | 11:08:03
Bloggadress: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback