jadu vad händer egentligen!?

fan vad jag har blivit dålig på att skriva,
lovar och lovar hela tiden att skriva men jag glömmer lika fullt bort att jag ska skriva..
inte bra asså, men nu ska jag försöka att komma igång igen,
asså nu när jag har lånat älsklingens dator, borde de bli lättare, för den är snabbare och inte alls lika seg som min är, så nu ska jag försöka hålla de jag lovat så himla många gånger förr! tror ni jag kommer kunna hålla de?
kanske idag och i morrn innan jag och älsklingen åker, för i morrn åker vi till boliden och kommer hem på fredag!<3 ska bli skönt att få ha bara han för sig själv ett tag, asså ska jag få träffa älsklings linnea som jag inte träffat på typ två månader =/ och lovisa dej saknar jag också sjukt mkt, vad hände egentligen? :(



tog bara nån random bild på antes dator nu!
hihi men ante kom ihåg att jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback