hihi sista för idag

Nu skriver jag sista inlägget för idag,
för jag ska gå upp och duscha sen ska jag packa klart till i morrn!
och efter de blir de nog att sova, för jag är svin trött
gick upp vid halv 6 och skulle vila, då somnade jag i en timme (a)
så de blir en tidig kväll ikv..

och i morrn kommer älsklingen direkt efter skolan.
sen skjutsar mamma ner oss till stan nån gång vid 4 kanske, för vi ska gå på hemmakväll och hyra några filmer o ta med oss till boliden! asså så vi har ngt till helgen då vi kommer hem också! ;D
sen när vi har gjort de ska vi gå upp på bstn och åka buss hem med maria!
och när vi kommer hem till boliden ska vi käka sen ska vi vara med älsklings LINNEA<3
och på torsdag åker linnea till stugan urk på hon :(
men då ska vi gå och hälsa på min farfar för jag har inte varit förbi hos han på snart 4 månader (a)
jag skäms nästan för de,
för att förr var jag dit en gång varannan helg ;p
opps... ngt konstigt hände? (A)
menmen, jag tror nog inte han dött av att inte se mej, han får se mej nu iaf!
bättre än inget,
men han fattar nog att jag har haft annat för mig också, alla blir äldre och får mer att göra(a)
hihi menmen,

nae nu ska jag kila upp och ducha,
sen ska jag lägga mej och vila, typ läsa eller ngt ;D


de är inte så lätt att få kort på ante,
han ska alltid gömma sig :(

men han är sjukt snygg och bäst ändå (L)
puss älskling, jag älskar dig över allt annat!<3

Kommentarer
LinnéaN säger:

Jaa URK på mej (A)



Är AsTaggad för imorgon (A) :*<3

2010-05-11 | 22:09:08
Bloggadress: http://lellaboliden.blogspot.com
Thilda säger:

tillbaka efter bloggpausen :)

2010-05-12 | 17:57:43
Bloggadress: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback