haha helgen

i helgen sov ante hos mig hela helgen!
i fredags gjorde vi inte så jätte mkt..
men i lördags var vi i kg, de var hur kul som helst,
vi var i kus hos erik, vi for till pölen och sen o grilla i nån kåta..
haha sen kasta vi (keramikduvor)? på varandra när vi körde ;)
hhah de var kul iaf,

igår va jag också i kg, de va svin kul,
erik fick inte gå ut men de gjorde inget,
vi hade kul ändå ;D
vi grävde upp vinbergs buskar,
erik knöt fast ett rep i moppen och sen i busken,
sen körde ante,
hahah de såg svin kul ut,
trodde vekligen inte att mt:n skulle orka dra upp dom men med min hjälp orkade den,
elr så kan
de vara för att jag är BÄST?

haha nu ska jag göra mitt so arbete,
hinner nog inte skriva ikv för ante kommer<3


Becka jag saknar stunderna<3
vi måste börja vara med varan ofta igen gumman!
MIN BRITT!!!! MINNS DU? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback