justnu!

just nu sitter jag och lyssnar på LadyGaga- Alejandro..
och jag väntar även på att ante ska komma hit,
ska vara med han ett tag nu ikv..
för i morrn ska jag nog inte vara med nån, ska nog bara vara hemma och ta de lungt då, kan faktiskt behövas, har varit med kompisar hela veckan.. asså vill jag vara iaf lite utvilad till forsränningen på fredag!

så ikv vet jag inte vad som händer,
vet inte vad vi ska göra,
malin ville att vi skulle vara med hon och nicke,
men jag vet inte riktigt vad vi ska göra,
ngt skoj ska vi väl iaf hitta på,
för jag hatar att bara sitta hemma i mitt rum och bara titta på ante,
då vill jag hellre fara ut och göra ngt..




26/1-10 (L)

Kommentarer
LinnéaN<3 säger:

sv: De visst ja int ;)

Varse ;*

2010-06-16 | 17:14:48
Bloggadress: http://neasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback