jag är dålig på rubriker!

idag har jag varit med ante som vanligt!<3
hihi och lisa hon är allt bra knasig,
hon skulle försöka lära mig hur man ska göra hjärtan med nagellack..
men de gick bajs, fick försöka på ante(a) men de blev ändå inge bra..
ska försöka senare ikv när jag går upp!
men jag tror inte de kommer gå ändå

sen i morrn ska ante sova hos mig,
vi kanske ska grilla med lisa eller ngt :)
och på lördag blir de folkrace och bio :D
asså tror jag de blir att sova i kg på lördag också..
får väl se vad som händer egentligen :)
men jag tror inte jag kommer skriva nå mer i helgen iaf,
men jag får väl försöka skriva sen på söndag eller måndag!
men kan jag skriva så skriver jag ju såklart, :)


nån som hatar att vara med på bild kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback