Hihi kansigt

vii hade mentorsdag? men klassen idag, hihi vi var på kanot udden..
ante var med mig där hela dagen(L)
han är underbar, han följer mig överallt, vart jag än vill..
han är min lilla toffel, men jag älskar han ändå<3
de finns fan ingen bättre än min ante!
måste nog säga att jag har världens bästa pojkvänn! (L)
jag är såå super glad över att jag träffade honom,
hade jag inte träffat honom hade nog allt i stort sett gått fel..
och hade jag inte träffat honom hade jag inte börjat vara med MALIN igen :D
såå jag är så himla glad över att jag har dom,
dom bästa i mitt liv,
asså lisa antes syster, världens bästa lisa :D<3<3


26/1-10
bästa dagen i mitt liv(L)
JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback