hemma utan bilder..

nu är jag hemma igen,
sa ju att jag skulle ta med kameran,
men den hade såklart slut batteri så de blev inga bilder :(
jag hoppas ni överlever(a)

har ju sagt att jag ska vara hemma och bara ta de lungt utan ante ikv,
tror inte riktigt de blir så,
han ska nog komma hit ändå,
jag måste få krama och pussa på han extra mkt nu eftersom jag far i morrn och inte kommer träffa han försen på lördag, vet att de inte är länge jag är borta men ändå(a) jag kommer sakna han sjukt mkt..
så vi får se om han kommer elr inte,
men jag hoppas han gör de iaf :)

nu ska jag gå upp och städa lite i mitt rum tror jag;)
de kan nog behövas tror jag!!


hehe nån random bild...

Kommentarer
Malin säger:

du o ag också=)

2010-06-17 | 17:34:27
Lovaa säger:

Jag och ludde är kompisar sen länge tebaka ;)

2010-06-17 | 17:37:34
Bloggadress: http://louiisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback