från torsdag

Har sovit i kg sen i torsdags, ante hämta mig på jobbet då sen dess har livet bara varit underbart!
vi har varit med danne lovisa och sjö.
vi har egetnligen inte gjort så mkt men vi har ändå haft skit kul,
vi har varit mkt i stan, men ändå i kg..
de har blivit mkt bilkörning men ante älskar att köra bil så de gör ju som inget :D

idag har vi varit i klutmark och kollat rallycross! svin kul, jag ÄLSKAR allt som går fort!!!!
och nu idag på eftermiddan har vi varit med erik och dajmen,
hihi fick åka epa med dajmen från ica på moröhöjden till vitberget ;)
inte så jätte coolt men ändå kul,

nää nu ska jag springa upp och ducha,
kanske skriver mer sen ikv om jag hinner :D


Världens söta pojkvänn!<3
Btw, igår hade vi 5 underbara månader(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback