dålig uppdatering pga sommarlov.

jag vet att jag har haft otroligt dålig uppdatering sen skolan slutade men de är för att jag jobbat och varit på semester i södra sverige, och för att de varit festivalen trästocks och jag har varit otroligt mkt i kg! men sommaren har varit hur bra som helst,
har umgåts med jätte mycket roligt folk,
jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan mina underbara vänner och min underbara pojkvänn!
sen när skolan börjar igen ska jag försöka börja skriva mer igen,
eller kanske redan nu i veckan,
för jag vet inte riktgit vad jag ska hitta på..
alla jobbar ju typ :(

nej men nu ska jag typ gå och göra mig en macka för jag är hungrig (a)
skriver kanske senare, om jag inte somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback