TungDag

dagen var tung som fan från början,
kände mej inte alls bra, var hängig och bara allmänt less,
men de gick snabbt över, elr rätt så iaf, så jag drog aldrig hem som jag tänkt utan jag stog ut hela dagen, tkr att jag var rätt duktig :]


Ibland är våra lektioner sjukt seriösa asså :]


nu ikv ska jag bara ta de lungt och typ duscha och bara se tv,
ibland e de skönt med lugna kvällar :]
har börjar bli rätt många sånna för mej :)
justja, jag måste ju städa mitt rum också, annars får jag inte sova hos my i morrn :(
så jag måste verkligen ta mej i kragen och städa upp lite, de ser förjävligt ut om man säger så..
de är inte okej asså,
nej nu ska jag faktiskt vara duktig och gå och städa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback