trött och ont i skallen :s

sitter ju som sakt fortfarande barnvakt,
och jag har så grymt kusligt ont i skallen så jag tror att jag ska avlida ;s
ändå har jag tagit en alvedon..
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra,
och folk blev typ över sociala på msn nu också ;s
och myy ligger i soffan och klagar över att min mobil just dog,
men då säger jag bara " hämta laddaren då "
men de e hon givetvis för lat för, så nu kommer hon ligga där borta och klaga ändå tills jag blir sur och går och hämtar den åt henne, men jag e också lat eftersom att jag har svin ont i min skalle,
jag längtar fan hem efter sängen, vill fan sova nu asså :)
annars kommer jag vara dö trött i morrn på matchen,
så nu ska jag typ gå och lägga mej i soffan o typ ta de lungt elr ngt,
för jag e svin trött,
men ska ju inte hem här ifrån försen vid tre, typ ta mitt liv tanke där asså :s
jag orkar typ inte, gaaaaaaaaaaaaaaahh

nae nu måste jag gåå och lägga mej i soffan innan jag avlider på riktigt (a)
elr snarare sakt innan mitt huvud kommer explodera,
som de kommer göra väldigt snart asså, de känner jag på mej ;o
hahah godnatt bloggen, och godnatt världen och alla fina och snälla människor som läser min värdelösa blogg ;D
hihi
Puss och godnatt :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback