hockey =)

Idag har jag och muu varit på hockey =)
dom vann med 5-2 =D dom spelade mot linköping,
var inte så mkt tryck idag, så de var kanske inte den bästa matchen, menmen =)
de var rätt ok ändå, lär bli fler matcher,
fattar inte hur jag kunde hata både hockey och aik förr ? (A)
jag borde nästan skämas asså :]
men nu älskar jag de typ, blir då att gå på matchen som är den 26, för då skulle oskar vara flagg pojke elr vare nu var han skulle vara, och de måste ses ;D hahah bara för att han e liten och snäll (A) nää nu var jag dum :]
asså måste jag gå och se Lule matchen den 31a, för jag vill mobba simon ifall vii vinner =D och vii måste fan vinna den, annars kommer simon att mobba sönder mej typ =/ och de gillaS inte..


Kommentarer
my säger:

SV: skiitpådig:D

2010-01-09 | 22:32:35
Bloggadress: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback