Hemma(A)

For hem från skolan idag, mådde inte alls bra, hade ont i magen och i hela jävla kroppen orkade knappt röra på mej förut, men de är lite bättre nu, har då iaf fortfarande ont i ryggen sen jag och karrojävel "busade" haha men har man kul får man väl lida pin elr ngt ;)
ikv bär de då av till BOOLIIDEEN, ska vara med linnea och linus ikv, vii ska typ vara ute sen skulle vi på UG, och i morrn ska jag typ på hockey med Muu, och de gillaS, bara jag fixar skjuts hem så :) men de är lätt fixat, bara gulla med nån om att hämta mej elr ngt sånt, har flera jag kan fråga, men ska nog gå ner och gulligulla med min super söta farfar (a) jag lovar han göre säkert bara för att han e så otroligt snäll ;D kommer sakna muu i helgen också, menmen, får jue vara med henne sen när jag kommer hem, lär nog bli en kul helg skulle jag tro ;) hoppas de blir lika kul som sist med linnea och dom, men den här gången ska jag fan ta med mej mina täckbyxor (A) för jag var rätt så jätte blöt sist, hahah men de var sjuk kul, ngt jag aldrig kommer glömma iaf :) boliden barn for life för fan<3

Nej nu ska jag nog gå och lägga mej och bara tare lungt ett tag :)


Kommentarer
my säger:

Sv; haha nej de gör jag inte :D

2010-01-15 | 16:09:39
Bloggadress: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback