biltur till stan

har just kommit tillbaka från stan, för vii följde antes pappa och lena till stan för att dom skulle hämta ngt badkar, kanske inte så värt att följa men ändå! vii hade då ngt att göra ett tag iaf, och nu ska vi gå och möta becka, sen ska vi ner på sibylla och käka, för hon fick pengar av sin mormor så att hon skulle kunna äta där! har man tur kanske man kan få smaka lite(a) sen blir de väl att gå upp till ante och typ se film och käka ngt..

så jag kan skriva mer senare!



bjuder även på denna mongo bild!
känner att de börjar bli lite tomt på bilder på bloggen förtillfället.
men utan kamera blir de ju lätt så!
men de ska jag försöka ändra på!

men vii hörs sen, nu ska jag gå på toa sen gå och möta becka min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback