gårkvällen/ denna dag!

Går kvällen var underbar!
my kom efter middan nån gång,
vid 9 for vi ut med victor och maria,
vi va först och körde runt lite i stan o så,
sen for vi ut till innervik och började skruva lite,
skulle byta växellåda i mercan,
victor skruvade, maria spacklade, my kollade mest på, och jag rattade åt victor som en galning!
kanske fick mig lite muskler igår?
har iallafall träningsvärk i armarna idag :o de känns inte okej!

idag/ikväll blire nog att skruva lite också,
sen blire att fara ut o köra merca om den blir klar, men de borde den bli :)
så ikväll väntas de äventyr på riktigt högnivå! och de gillas! :)

nej nu ska jag gå och fixa något att äta,
börjar känna mig lite hungrig!


bild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback