......

Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten
Varit död i minuter, hela själen var bruten
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet
Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset
Och för dig har jag låtsats, och dolt mina tårar
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om
Tusen gånger om

Blivit lämnad i staden, medan du gick och blunda
Fick jag kängor mot magen, tills jag smakade gatan
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget
För jag trängde bort jag-et, och jag såg alla tecken
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om
Tusen gånger om

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta
Ta mitt skimmer, för jag brinner, du är blott en blek lanterna
Jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks
För dig ska jag, göra det tusen gånger om
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det tusen gånger om

Kommentarer
sofiegotthold - ♥ säger:

awwtack! desamma :))

2010-12-14 | 19:41:33
Bloggadress: http://sofiegotthold.blogg.se/
amanda säger:

sv; bra :] <3

2010-12-14 | 20:15:34
Bloggadress: http://amandaenkvist.blogg.se/
ee säger:

adams-ray <3

2010-12-14 | 20:21:37
Bloggadress: http://emshiie.blogg.se/
SOFIA säger:

Tack snälla du! Hoppas du fortsätter och följer bloggen. :) Ha en fin kväll KRAM

2010-12-14 | 20:50:37
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/
Nathalie Nyrén säger:

hehe :)

2010-12-15 | 07:11:42
Bloggadress: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback