dag 2&fredag!

arbetsdag två avklarad!
idag har jag bara målat, först 4 garage dörrar, sen oljade vi in altanen, blir att ta altanen en gång till på måndag!
de har varit rätt skönt att få vara ute idag, men de har varit sjukt varmt! var mycket svalare inne i verkstaden om man säger så..

och ikv ska jag vara med ante och malin,
ante vill fara och käka på krysset ikv,
tycker faktiskt lite synd om han att han ska behöva vara med två tjejer hela kvällen.
så jag har sakt att han ska få bestämma vad vi ska göra ikv :)
visst är jag snäll:)?

justja, igår när jag hjälpte malin att rensa hennes garderor, de blev en hel del kläder över till mig :)
en hel pappers påse med kläder fick jag, de säger man ju liksom inte nej till heller :D

nej nu ska jag nog dra mig upp mot duchen och sen göra mig klar för kvällen! =)





bjuder även på en smått random bild! ;)

Kommentarer
amanda säger:

FRÅGESTUND!

fråga gärna ;D

2010-08-17 | 21:49:03
Bloggadress: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback