13.05 =)

Om drygt en timme går bussen mot stan,
ska dit med antes syster,
så ska väl typ börja göra mig klar på en stund,
kommer inte köpa ngt eftersom jag inte har några pengar =/
men de kan vara kul att följa ändå,
då har man ngt att göra ett tag,
så man slipper sitta hemma och inte göra ngt..
eftersom alla andra kompisar jobbar,

och ikv kommer nog ante,
eller de beror på om han och david ska laga bilen,
men kan kommer nog en liten stund efter hoppas jag!
men kommer han inte så gör han inte helt enkelt,
vi träffas ju på fredag annars,
och i helgen har vi massa planerat,

och i morrn funderar jag på att fara och hälsa på maria och emilia,
skulle vara kul,
har inte träffat dom på ett himla bra tag nu,
så vi får väl se om jag far förbi där eller om de blir ngt annat,

men nu ska jag springa iväg och göra mig klar,
ska byta kläder och lite sånt,
eftersom jag fortfarande har samma kläder som jag sov i,
hihi..
hoppas ni får en bra dag alliopa ;D


hihi en random bild ;) (L)

Kommentarer
matildac säger:

tack :D

2010-08-04 | 22:08:05
Bloggadress: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback