skoolaaaN

Hej bloggen !

sitter på skolan och jobbar igen :) slutar typ snart, om 20 min ;)

ikv, blire grottan men typ karro amanda asså om ida skulle med<3 fredde skulle dit, så blir väl att vara med han, han e typ grymt snäll:)

saknar fortfarandde älsklingen, har inte snackat med han sen i typ tisdas nu :(
inge kul alls, hoppas han sätter på sin mobil snart,
blir iaf kanske att dra till boliden i helgen igen, skulle snacka om dt när jag kom hem från skolan sen ;)
så jag hoppas att jag får, för jag e typ grymt pepp på att dra dit (A)

skriver kanske senare ikv om jag hinner, innan grottan och så, för jag ska typ göra läxan och ngt ;)
OverAndOut !
// benitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback