ojdå..

hej kära bloggläsare !
Sorry, uppdateringen är dålig jag vet, har inte skrivt på en vecka nu (A) jag skäms nästan över dt,..
menmen, dt har iaf hänt en hel del sen jag skrev sist, men orkar inte rabbla upp alla nu,
men jag kan jue passa på att säga att jag saknar min älsklingt grymt mkt, har typ inte träffa han på en hel vecka nu asså ;o träffa han i typ en timme för nån dag sen på kåken, asså i fem jävla min idag ;o
asså seriöst, i helgen måste vi träffas, annars kommer jue typ mitt liv gå under ;o
vi har bråkat en hel del under veckan, men allt dt är ju som bort blåst nu, vi e glada och vänner igen :)
men ändå har vi inte hunnit vara med varandra och dt suger hur mkt som helst, för jag saknar honom verkligen, vi kunde inte ens vara med varan igår, och dt tkr faktiskt jag va rätt synd, för igår hade vi varit tsm i 1månad :) Grattis till oss (A)
jag hoppas på att vi kan träffa i helgen, så jag håller tummarna :)

Älskling 2augusti bästa dagen i mitt liv<3
Älskar dej<3

over and out!
// benita



hade lite tråk idag, så jag gjorde om en bild, vad tycks ? :)
Lämna gärna en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback