natten (a)

Hejsan bloggen !

inatt drömde jag ärsa läskiga drömmen, dt var om älsklingen o hans morfar o hans pappa, jag fattade egnetligen aldrig vad som var poängen med drömen, men hans pappa o morfar dog typ iaf, dom han då inte komma tillbaka innan jaag vaknade. men en sak som var rätt kul, o dt var att jag va in hos dom, asså efter att hans pappa försvan, dt var rätt snyggt i drömen, undra om dt är så på riktigt (a)
dt vet jue inte jag eftersom jag aldig har varit inne där, kommer nog inte få dt nån gång heller.. men dt kvittar =)

Hur som helst, ikv blire att packa och städa, och kanske älsklingen skulle komma förbi ett tag senare ikv, men dt är jue för att jag åker till boliden i morrn (a) kommer sakna han som fan asså, men jag får lov att stå ut, är typ bara 3 dagar utan han men ändå(a)

nej nu ska jag dra, börjar typ snart så ;)
OverAndOut !
// benitaa



hittade en söt liten random bild, så jag bara var tvungen att lägga ut (a) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback