Hemma fortfarande,

Är fortfarande hemma för att jag är sjuk, och om jag ska vara riktigt ärlig så längtar jag faktiskt tillbaka till skolan nu, dt kanske låter konstigt för jag gillar inte skolan alls egentligen jue, men dt börjar bli ganska ensamt här hemma, visst mamma är jue också hemma men ändå, man har som ingen att prata med och allt sånt, och dt börjar bli rätt trist att bara sitta vid datorn och se på tv hela dagarana också,

men idag ska jag nog börja packa för fjällen resan som blir nästa fredag =D
jag längtar typ riktigt mkt efter dt, eftersom jag typ aldrig varit i fjällen (A)
vi far på fredag nästa vecka, och kommer hem på onsdan typ, så kommer inte kunna uppdatara medans jag är borta, men dt får ni leva med ;) får uppdatera direkt när jag kommer hem, ska även försöka komma ihåg att ta med digitalkameran så att jag kan lägga in lite bilder sen när jag kommer hem, om jag nu får ta den för mamma :] hon e så egennyttig om den ;o menmen, mammor ;D

helgen kommer nog bara bli en slapp helg så att jag blir frisk nån gång, jag o mamma ska då o käka pizza idag, MUMS ;D och i morrn eller på sönda blire väl kanske att vara med Idah, beror på hur jag käner mej, hade bara lite feber när jag vaknade i morse (A)
så dt är på bettringsvägnen nu :]



Bjuder på den bara för att adam lyckades få ett megafult kort på mej :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback