HAPPY !

Hahah nu e då inte jag o jocke ovänner längre iaf =)
snackade med han igår, så vi löste allt tror jag (A)

Och jag är lite gladare nu, för jag har insett att om man försöker se allt från den ljusa sidan så blir dt mer positivt än om man ska sitta och tänka på allt dt som bara e negativt, gör man dt drar man nej sej själv i skiten hela tiden, bättre att tänka positivt än negativt,
bättre att må bra och kunna skratta o le med dom man tycker om,
än att man inte ska skratta o le, utan sitta o deppa o kanske börja gråta för minsta lilla,
visst när man är glad så ligger ändå smärtan och trycker där inne,
men bättre att låta den vara där inne än att visa den för alla, för då ska alla bara börja tycka synd om en, och då känner man sej bara dum,

Men man kan klara av dt här om man vill,
Jag vill då få dt att funka,
hoppas du också vill,
för jag älskar dej över allt annat (L)
du betyder mest av allt i mitt liv älskling (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback