hm...

Jag har funderat en hel del idag,
inte på ngt speciellt egentligen,
men dt har hela tiden snurrat runt en massa onödiga tankar i skallen på mej, tillslut blev jag så snurrig så jag fick as ont i huvet..
just nu är hela huvet tomt,
vet inte riktigt vad som händer..

ja som vanligt försov jag mej i morse,
till halv nio, så jag kom typ 25 min försent :s
har försovit mej varje dag den här veckan :]
men dt ska bli ändring på dt nu,
jag ska fan börja skönta skolan igen :]
jag ska bli en duktig flicka.. !
hur dt nu kommer gå :]

Ikv vet jag inte riktigt vad som händer,
om dt blir grottan eller att bara vara hemma o ta dt lungt =)
har inte bestämt mej riktigt än

Kommentarer
sofie säger:

fin blogg :-D

2009-11-18 | 16:33:46
Bloggadress: http://litenbrunettt.blogg.se/
Shh 'a secret säger:

tja sötan!

har du sett min nya skvallerblogg ? :)

i hope you like it.

2009-11-18 | 16:40:43
Bloggadress: http://shhsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback