Förvirrad..

Allt bara snurrar runt runt runt,
vet inte vad jag ska tänka,
vet inte vad jag ska göra,
finns de ens ngt att göra åt dt?
varför ska allt bara vara på lossas?

jag vill att dt ska vara verklighet ju..
men dt kommer dt aldrig att bli,

dt är kaos i huvet på mej..
vet inte om jag ska skratta eller gråta längre,
ibland kommer tårarna bara av att tänka på dt,
fan va jobbigt allt är,

mina tankar och känslor slits åt varsin håll,
huvet säger sluta prata med han,
känslorna säger ngt helt annat,
vad ska jag göra ?
lyssna på huvet eller känslorna ?
helst vill jag inte lyssna på ngt av dt,
helst hade jag önskat att dt aldrig gått så här långt,
då hade dt inte varit så här,
visst kärlek är mysigt,
men olycklig kärlek är inte kul,

ohh jag orkar inte med dt här,
fan att allt ska skita sej hela tiden,
just då dt börjar bli bra går dt åt helvete,
dt göre jämt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback