aa (:

Idag äre en bättre dag än vare va igår (A)
hade värsta emo dagen igår,
vet int riktigt vrf men dt bara var så,
va inte alls taggad på livet, va bara allmänt less på allt,
men idag är jag typ glad igen :)
iaf gladare än jag va igår =)
kan vara för att jag är grymt taggad på helg =D
ska jue till mitt favvo ställe boliden då :D

Hur som helst,
skolan går typ piss,
orkar aldrig jobba,
orkar aldrig ta med mej böckerna till lektionerna heller,
asså kommer jag typ alltid försent såklart,
kan fan inte bli värre,
kommer typ gå IG i alla ämnen nu asså,
har sänkt flera betyg från sommaren :s
tror dt kommer bli IV för mej,
för jag kommer nog inte orka jobba ikapp allt jag har borta heller ;s
FYFAN säger jag bara,
blire IV tror jag fan att jag skiter helt i skolan, kände mej inte pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback