tuuuur

Tur för mamma att hon tog tillbaka de hon sakt om mina kompisar tidigare idag,
de va värt ett litet samtal ändå, även fast de kanske tog ett tag att få hon att inse hur de ligger till :)
men jag lyckades få henne att fatta till slut,
hon e trög men de gick in efter typ 1 timmes snacka, och lite skrik
skrek som en hel del eftersom jag va ganska sur..
men de skulle nog vem som helst i min situation vart ?

aja hur som helt äre tur att allt e löst igen =)
så de blir nog att dra å grilla med folk i helgen :D
längtar redan efter en viss person :D:D

nää nu ska jag dra mej från datorn, ska försöka hitta på nåt annat innan jag ska sova, ska sova tidigt idag (A)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback