staaan ;D

Har varit på stan efter skolan idag :)
fan va chill,
va med massa, först visste jag inte vem vissa va, men sen lärde man känna dom :)

de blev lite knas där ett tag, vissa blev sur å gick iväg, så tillslut gick alla efter en,
å de sluta med att jag blev sur som fan och gick där ifrån..
då kom jens och makkan springande efter..
å då löste sej allt, för sen kom dom andra asså gick vi på dallas ;)

sen va jag tvungen att fara hem för mamma hade jävla psyk damp på mej för att jag aldrig kom hem..
menmen, man kan inte alltid va i stan lika länge som man vill menmen..
jag e typ alltid den som måste hem först av alla men de kan inte hjälpas (A)

orkar inte skriva med nu, jag är lat, plus att jag måste dra ner och fixa nå att äta, jag e lite hungrig, har bara ätit frukost idag så ja :o
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback