rubrik

kärlek gör ont, iaf ibland,
iaf om man vet att de aldrig kommer bli nåt med den man e kär i, och man umgås med han rätt ofta och snacka med han å så, de känns rätt ordentligt också
de gör väldigt ont när man vet att typ en av ens bästa kompisar också är kär i han..
ASSÅ FAAAN !

inget är kul längre, allt e ba ett rent helvete, önskar att allt va bra, men de äre inte, och de kommer de nog inte bli på ett tag heller skulle jag tro...

de är bara att hålla tummarna och hoppas på de bästa helt enkelt =)
nu ska jag dra och ducha,
kanske skriver mer ikv elr nå :)
får se om jag orkar (A)

Btw, colle har åkt nu
HAN SKA VARA BORTA I 8 HELA JÄVLA VECKOR !
JAG KOMMER HELT SERIÖST DÖ, JAG KOMMER SAKNA HAN SOM FAN <33
 men hoppas du får en bra resa iaf, älsarej vännen<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback