rubrik

Jag skrev aldrig igår, för jag va tvungen att plugga... vi har typ TVÅ prov idag :O  nån kan gärna få komma å hjälpa mej,för jag tror inte de kommer gå så himmla jätte bra om jag ska vara helt ärlig.. men de går väl som de går helt enkelt :)

Men hur som helst, idag efter skolan åker jag till jörn, och är där till på sönda =) JIPPI
Får vara med älsk hela helgen, fan va skönt att få komma dit, jag har saknat stället länge nu, de är kung att vara där, alla är så jävla underbara,
Jag älskar er allihopa<3

Så jag kommer nog inte kunna skriva nåt fören på söndag när jag kommer hem, för dom har ju typ nästan nyss flytta så dom har ju inge interner eller så, och då blir de lite svårt att skriva, men om dom får in de eller om vi far till rille nån dag så lovar jag att jag ska försöka hinna skriva ialla fall ett litet snabbt inlägg, får sumera kort om vad som hänt helt enkelt ;)

Men nu ska jag gå och packa de sista och sminka mej så att jag är klar för skolan sen, för jag måste ha packa klart efter skolan för bussen till jörn går 16.35 och vi slutar halv fyra, så jag hinner ju inte packa eller nåt.. :)

Niklas jag älskar dej<3

Pusspuss

Kommentarer
Jennifer säger:

vem är Niklas? Din pojkvän, eller??

2009-04-07 | 19:10:29
Bloggadress: http://www.miisery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback