rubrik

Nu har du åkt, fan vad jag saknar dej, och jag vill så gärna att du ska komma tillbaka<3
jag vet att jag inte varit så jävla snäll i helgen, så på ett vis fattar jag faktiskt att du inte ville stanna längre, de hade nog inte jag heller gjort om jag hade varit i dina kläder.. men jag ville inte att de skulle bli så, fan vad dåligt samvete jag har, jag vill att allt ska bli ogjort.... HELVETE HELVETE! jag är så jävla dum så de är inte sant, att man kan göra så mot nån som man verkligen gillar, jag fattar hur du kännder de, <3 ( men jag blir ledsen när du säger att du inte är nåhot att vara kär i! ) för om du inte skulle vara de skulle jag ju inte vara kär i dej fattaru väl<33

Men hursom helst, idag har jag städat hela mitt rum, inte spec kul men.. men de ju något som måste göras ibland, de är ju inte spec kul att vara där inne när de ligger typ kläder överallt, typ på golvet, i fotöljen typ öveallt vare kläder och grejer. men de är borta nu :D

                             Saknar dej Lina<3
                 
4 månader med dej älskling är dom bästa i mitt liv! JAG ÄLSKAR DEJ<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback