Läs för fan inte skiten

Asså de är en sak jag aldrig riktigt har fattat.. ni alla är sura på han ? men de är ingen jävel som är sur på mej? de har jag aldrig fattat, de va ju för fan lika mkt mitt fel att de blev som de blev ?
hade de aldrig hänt hade ni säkert varit vänner nu, och ingen hade varit sur på dej, då hade inte varit så här, då hade de kanske varit som de va förr, att alla kunde vara med varan och vi skratta och höll på hur mkt som helst, men nu är allt ett rent helvete, och alla är sura på DEJ ( han ) de fattar jag fan inte, de va ju inte bara ditt fel, de va ju lika mkt MITT fel att de blev/är som de är nu!

Ni är ovänner för en skit sak egentligen, vi har ju sakt förlåt och sakt att de aldrig ska hända igen, för de va fel och dåligt samvete hade då ialla fall jag så in i helvete..

Du har mist en jävligt bra kompis egentligen, de finns egentligen inget ont i den pajken, men nu äre ju du som bestämmer hur du vill ha de, och om de är så hrär du vill ha de så får du väl ha de så då, de är ju inget jag kan göra åt iaf!

I fall nån av er läser de här så vill jag bara säga att jag saknar tiden,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback