Fyfan va skoj asså =)

Orkade / glömde att skriva igår, men nu skriver jag jue (A)

Helgen har varit hur bra som helst, typ bästa helgen hos dej älsk<3
Har kört lite skoter=)
asså har jag åkt pulka med nattis jossan pernilla bella jonny asså lillrickard :D de va skoj som fan, men man blev ganska blööt (A)
Och igår kväll efter maten körde jag nicke bella jonny pernilla jossan nattis och daniel herren på tepan.. de va skoj, men de gick inte så bra för oss, vi körde killarna mot tjejerna.. och vi tjejer förlora så klart, även fast vi gick två på samma så flög vi iväg ändå, vi är nog lite för klena och dom för starka skulle jag kunna tro (A)
Men danne sa iaf att vi måste göra om de den 27de dåå jag kommer nästa gång för han tyckte de va skit kul att putta ner mej, han har typ retats med mej hela jävla helgen :), men de har då varit skoj, och vi har typ skratta så in i helvete hela helgen ;) de har varit en underbart kul helg som måste göras om väldigt snart :)<3


Niklas jag älskar dej mest i världen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback