börjar fan bli bra igen ;)

Nuu äntligen börjar allt kännas som vanligt igen ;)
de är faktiskt rätt skönt om jag ska vara ärlig!

inte så mkt depp längre iaf ;)

Men hur som helst, så har jag varit på stan idag, jag va med lina att taag ;)<3
Sen träffa hon och jag Zebbe å Hampus,<3 vi va med dom ett tag, sen när lina for till nicke hade jag inte nå att göra, så jag gick och kolla lite, då träffa jag hampus, för zebbe hade farit hem, så jag va med han i typ 45 min<3
Sen skulle han va med nån men vet inte vem (A)
Och på bussen hem sen träffa jag emma, vi snacka om typ allt möjligt, för de va ett tag sen jag träffa hon ;)
Haha ante om du såg att jag skratta åt dej idag så vare för att du såg så ensam och över given ut (A) FÖRLÅT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback